کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747091968 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317563 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ دو گوشی تاشو اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند

احتمالا سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشوی خود را اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود یکی از این گوشی‌ها از وسط تا شده و دیگری گوشی ۵ اینچی خواهد بود که با باز کردن آن ابعاد صفحه نمایش به ۸ اینچ می‌رسد.

سامسونگ دو گوشی هوشمند تاشو اوایل سال ۲۰۱۷ معرفی می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛بنابر گزارش بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد سال ۲۰۱۷ دو گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی کند. یکی از این گوشی‌ها از وسط تا شده و دیکر گوشی ۵ اینچی خواهد بود که با باز کردن آن به یک تبلت ۸ اینچی تبدیل خواهد شد. ممکن است این دو گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، با نام گلکسی ایکس معرفی شوند.

به علاوه بلومبرگ گزارش کرده است که سری نوت نیز عدد ۶ را رد کرده و امسال برای هماهنگی با سری اس، با نام گلکسی نوت ۷ عرضه خواهند شد. گوشی‌های منعطف سامسونگ از سری اس نخواهند بود و ممکن است از سری جدیدی با نام گلکسی ایکس عرضه شوند. همچنین سامسونگ در نمایشگاهی در سن‌فرانسیسکو در ماه گذشته نیز صفحه نمایش رول شونده‌ای را نیز به نمایش گذاشته که ممکن است در راستای معرفی سری جدید گوشی‌های این شرکت باشد.

این سری از گوشی‌های هوشمند احتمالا برای رقابت با آیفون سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد که ظاهرا دارای صفحه نمایش بدون حاشیه بوده و پنل مورد استفاده‌ی آن‌ها نیز OLED خواهد بود. این در حالی است که آیفون ۷ ظاهرا شباهت زیادی به آيفون‌های سری ۶ خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32370 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/19 تعداد مشاهده: 1776
سافت گذر